viernes, 22 de diciembre de 2017

COSES A FER AQUESTES FESTES DE NADAL

Durant aquestes festes de Nadal us recomenam que intenteu fer lo següent:
  1.  Comparteix moments en família. Aprofita per jugar a jocs col.lectius en família o amics sense enfadar-se perquè no es fa tot com jo voldria o per perdre, simplement disfrutar de jugar i de la companyia.
  2. Passeja en família. Dedica un temps a anar a veure el llums de la ciutat i veure l'ambient nadalenc del nostre entorn disfrutant de la companyia i que no s'hagi de comprar res necessàriament. 
  3. Posa en marxa una cadena de favors: Consisteix en fer coses que ens facin ser millors fills/es, millors amics o amigues,aconseguir ser millors persones. Coses amb les que canviar la realitat d'un altre, en definitiva, ajudar a algú que ho necessiti (veïnat, familiar, amic...) Un pic haguem iniciat la nostra cadena, és imprescindible explicar a la persona que hem ajudat en què consisteix. Finalment, per a que sigui autèntica , les persones que han rebut la vostra ajuda han de seguir-la, ajudant a tres persones més. 
  4. Deixa un comentari i conta'ns la teva cadena: Abans de començar les classes, deixa un comentari explicant la teva experiència i conta'ns a qui has ajudat i com. Si no vols fer-ho públic el primer dia de classe, pots entregar-li per escrit al teu tutor/a. 
  5. Llegeix un llibre. Tria un llibre i passa estones llegint, imaginant històries i deixant volar la teva creativitat.
  6. Fés una activitat a la natura. Aprofita, encara que faci fred, per caminar i jugar  per la muntanya, per la platja o camins...respira aire pur i disfruta de tot allò que la natura et pot oferir.
  7. Disfruta d'una activitat cultural en família. Vés al cinema,  a veure una obra teatral infantil, a un concert musical i passa un dia diferent en família.

             Podeu clicar sobre el títol de la
 pel·lícula CADENA DE FAVORES per veure-la.




19 comentarios:

  1. El nadal no ha fet mes que començar i ja he completat un objectiu, ahir, dijous 22 vaig agafar un llibre per llegir aquest nadal, i avui l'he acabat, se que es tractava de llegir-lo al llarg de nadal, pero cuant un llibre t'enganxa no pots aturar de llegir-lo. Bones festes i feliç 2018 a tots.
    Cristina

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Això no és dolent Cristina, si un llibre t'enganxa, idò endavant amb el que te faci ganes!

      Eliminar
  2. A mi me a costado mas el verbo ptoteger pero mirando el libro lo he sabido hacer (soy barbara)

    ResponderEliminar
  3. Aquest 24 de desembre he anat a sopar amb la meva familia a valldemosa, on esta la casa dels meus padrins. Alla hem celebrat el pare noel, hem jugat tots junts, hem ballat i hem cantat. Ha estat un moment divertidissim!
    Cristina.
    Objectiu 1.

    ResponderEliminar
  4. Aquest 25 de desembre he anat a dinar amb la meva familia sopa de nadal, ha estat molt divertit. En acabar de dinar hem anat a passejar tots junts per el poble. Ha estat un moment en familia inolvidable!
    Cristina.
    Objectiu 2.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. aviu dia 26 de desembre he anat al cinema amb els meus pares i el meu germa i hem vist STAR WARS 8. La pel.licula ha estat molt divertida, tambe he estat pensant el que fare a la meva cadena de favors amb el meu pare.
    Cristina.
    Objectiu 7.

    ResponderEliminar
  8. Hola! Ja es Nadal I Ja he cumplit amb uns quants d objectius. El día 24 varem sopar amb familia, I el 25h I varem dinar. Despres varem anar a fer una volta als Llums de Palma i a fer un xocolate calent.
    El díes 23,24i 25 vaig anar a la garriga a respirar aire net i a Gaudir del passeig
    Aquets dies intentaré cumplir els altres objectius

    ResponderEliminar
  9. Avui he entrat al bloc i només en veure tota la llista la vaig fer, la cadena de favors va anar molt bé,el llibre els meus pares m'ho van comprar i de seguida em vaig posar a llegir
    FELIÇ 2018!

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. La meva cadena de favors:Gabriela(mare),Margalida(pradina(part de mare)) i Marina(germana) :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Súper bé Jaume, però has d'explicar què has fet!

      Eliminar
  12. Hola, som en Miquel, ahir vespre vaig escriure la cadena de favors d'aquestes festes, però ara no la veig. S'ha publicat?

    Miquel Coll 6è B

    ResponderEliminar


  13. Ho torn enviar. Per error ho havia enviat a un altre lloc.
    CADENA DE FAVORS:
    Hola, som en Miquel, durant aquestes vacances no he tengut ocasió de fer grans favors, però si alguns petits favors, com per exemple:
    -Amb el meu pare vaig anar a cercar la meva padrina perque passes el dia amb nosaltres, vaig ajudar-la a pujar i baixar del cotxe, i també quan havia de moure'rs per ca nostra, ja que té fàcil caure.
    -Els Reis m'han duit un mando nou per la PS4, em feia molta il·lusió estrenar-lo, però va venir el meu cosí a jugar amb jo i li vaig deixar el mando nou ja que jo tenc tots els altres dies per emprar-lo.
    -Durant aquests dies m'he proposat fer el meu llit cada dia,i llevar la taula després de berenar, jo tenía molt de temps perque estava de vacances i els meus pares treballaven.
    Intentaré durant tot l´any anar fent més favors.
    MIQUEL COLL NIELL 6èB

    ResponderEliminar